Informacje o wysyłce

 

BEZPŁATNA WYSYŁKA DO PUNKTÓW ODBIORU 

WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA STANDARDOWA WYSYŁKA PUNKT ODBIORU   WYSYŁKA EKSPRESOWA

UPS

  3–5 dni roboczych  

DHL

2–3 dni roboczych   1–2 dni roboczych
Do 280 zł  20 zł BEZPŁATNIE 45 zł
Powyżej 280 zł  BEZPŁATNIE BEZPŁATNIE 45 zł

Należy pamiętać, że w święta czas wysyłki może wydłużyć się o 1-2 dni.

 

 Wysyłka do punktów odbioru jest zawsze bezpłatna, niezależnie od kwoty zamówienia. Jest bardziej zrównoważona i ekologiczna niż bezpośrednie przesyłki standardowe lub ekspresowe, ponieważ pomaga naszym dostawcom zwiększyć wydajność, zmniejszyć emisję gazów cieplarnianych i w mniejszym stopniu przyczyniać się do ruchu na drodze. 
Zależy nam na podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji w zakresie opakowań i transportu. Będziemy nieustannie dążyć do zapewniania klientom jak najlepszych opcji oraz do ochrony środowiska naturalnego.

Należy pamiętać, że zwrot kosztów nie obejmuje kosztów wysyłki, chyba że produkt był wadliwy w momencie dostarczenia.

 

Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
Odwiedź naszą stronę śledzenia zamówienia, na której możesz wprowadzić numer zamówienia i śledzić jego status, lub skorzystaj z linku do śledzenia, które wysłaliśmy Ci w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki. W przypadku zamówienia za pośrednictwem DHL możesz otrzymywać automatyczne powiadomienia o wysyłce na telefon w wiadomościach push lub w samej aplikacji.

Czy otrzymam kopię faktury?
Obecnie w naszych paczkach nie dostarczamy faktur w wersji drukowanej. Wszystkie informacje związane z zamówieniem otrzymasz jednak w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, wysłanej na adres Twojej skrzynki pocztowej. Jeśli potrzebujesz oficjalnej faktury, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Prosimy pamiętać, że nie jesteśmy w stanie zmienić żadnych informacji na fakturach.

Jak zmienić szczegóły zamówienia, takie jak adres dostawy lub przedział czasowy?
Odwiedź naszą stronę śledzenia zamówienia, aby zobaczyć najnowsze informacje dotyczące statusu przesyłki lub skorzystaj z linku do śledzenia, które wysłaliśmy Ci w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Możesz odwiedzić stronę internetową przewoźnika, aby zobaczyć, jakie opcje są dostępne. W przypadku dostawy do domu można zmienić termin i lokalizację za pomocą aplikacji DHL

Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem(-am) zamówienia?
Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz automatyczną wiadomość. Czas dostawy do Polski wynosi od 2 do 5 dni roboczych (z wyjątkiem okresów promocyjnych, takich jak wyprzedaż na koniec sezonu, wyprzedaż śródsezonowa, Boże Narodzenie i cybertydzień, kiedy może to potrwać dłużej). Śledź dalej zamówienie tutaj tutaj lub skorzystaj z linku śledzenia, który wysłaliśmy Ci w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Jeśli nie możesz śledzić zamówienia,skontaktuj się z nami.

Czy otrzymam kopię faktury?
Obecnie w naszych paczkach nie dostarczamy faktur w wersji drukowanej. Wszystkie informacje związane z zamówieniem otrzymasz jednak w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, wysłanej na adres Twojej skrzynki pocztowej. Jeśli potrzebujesz oficjalnej faktury, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Zamówienie zostało złożone ponad godzinę temu i nadal nie doszło do mnie żadne potwierdzenie
Sprawdź, czy wiadomość z potwierdzeniem zamówienia nie znajduje się w Twoim folderze Spam. Inną przyczyną może być błąd w podanym przez Ciebie adresie e-mail. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje zamówienie zostało złożone pomyślnie i jest w trakcie realizacji, skontaktuj się z nami.

WSPARCIE TELEFONICZNE

00800-82766871 pon-śr 9.00 - 12.00