Black Friday - FAQ
Kiedy zaczyna i kończy się wyprzedaż?
Wyprzedaż Under Armour z okazji czarnego piątku i cybertygodnia rozpocznie się 22go listopada i zakończy 3go grudnia 2024 roku.
Gdzie znajdę produkty objęte wyprzedażą z okazji czarnego piątku i cybertygodnia?
Wszystkie produkty można znaleźć na stronach dotyczących czarnego piątku i cybertygodnia. Kliknij tutaj, aby zobaczyć wybrane produkty w wyprzedaży.
Czy mogę połączyć rabat z okazji czarnego piątku i cybertygodnia z innym kodem promocyjnym lub kuponem?
Rabatów z okazji czarnego piątku i cybertygodnia nie można łączyć z innymi bonami, kuponami ani rabatami.
Czy po zwróceniu zakupu mogę ponownie skorzystać z rabatu?
W przypadku zwrotu towaru i złożenia ponownego zamówienia poza okresem promocyjnym ceny produktów będą inne.
Wszystkie produkty w moim koszyku są objęte wyprzedażą z okazji czarnego piątku i cybertygodnia, ale mój kod rabatowy nie działa.
Mimo że produkt jest objęty wyprzedażą, niektóre jego wersje kolorystyczne mogą nie podlegać rabatom. Upewnij się, że wybrana wersja kolorystyczna jest objęta wyprzedażą.
Jak długo potrwa wysyłka?
W okresie czarnego piątku i cybertygodnia wysyłka produktów może potrwać trochę dłużej niż zwykle. Dziękujemy za zrozumienie i cierpliwość. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z aktualnymi informacjami dotyczącymi wysyłki.
Co mam zrobić, jeśli zamówienie do mnie nie dotarło?
Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz automatyczną wiadomość. Możesz sprawdzić nasze czasy dostawy tutaj (pamiętaj, że w okresach promocyjnych wysyłka może potrwać dłużej). Śledź swoje zamówienie tutaj. Jeśli nie możesz śledzić zamówienia, skontaktuj się z nami.
Czy mogę zmienić lub anulować swoje zamówienie?
Po otrzymaniu złożonego zamówienia szybko zabieramy się za jego przetworzenie. Z tego powodu po złożeniu zamówienia nie można go zmienić ani anulować. Jeśli otrzymasz produkt, którego nie chcesz, możesz go zwrócić. Więcej informacji znajdziesz w sekcji dotyczącej zwrotów.
Czy mogę wymienić towar zamówiony w ramach czarnopiątkowej wyprzedaży?
Obecnie nie oferujemy możliwości wymiany produktów. Można jednak zwrócić towar i złożyć nowe zamówienie. Należy pamiętać, że w przypadku złożenia ponownego zamówienia nie gwarantujemy takiej samej ceny.
Jakie zasady zwrotów obowiązują w czarny piątek i podczas cybertygodnia?
Zasady zwrotów Under Armour w czarny piątek i podczas cybertygodnia pozostają bez zmian. Przeczytaj często zadawane pytania na temat naszych standardowych zasad zwrotów.
Czy dotarła informacja dotycząca mojego zwrotu?
Gdy Twój zwrot zostanie przetworzony (do 14 dni roboczych), otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Zachowaj dowód zwrotu.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Przetworzenie zwrotu pieniędzy trwa do 14 dni roboczych. Gdy zwrócimy Ci pieniądze, powiadomimy Cię o tym e-mailem (sprawdź też folder ze spamem). Po otrzymaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem zwrotu jego przetworzenie może potrwać do 5 dni roboczych – zależnie od używanej metody płatności. Należy pamiętać, że nie przyjmujemy zwrotów po upływie 60 dni.
Jak długo muszę czekać na odpowiedź od zespołu obsługi klienta?
Ze względu na zwiększoną liczbę kontaktów czas oczekiwania na odpowiedź od zespołu obsługi klienta może być wydłużony. Jeśli dotarł do Ciebie numer potwierdzenia zgłoszenia, oznacza to, że je otrzymaliśmy i skontaktujemy się z Tobą możliwie jak najszybciej. Prosimy o cierpliwość.
W często zadawanych pytaniach nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie. Co dalej?
Przeczytaj odpowiedzi na ogólne często zadawane pytania, lub skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.